Welk gevoel wil je creëren bij jouw klanten?
We leven in een servicegerichte maatschappij. Technologieën ontwikkelen zich razend snel en soms lijkt het alsof alles digitaal gaat. Die high tech ontwikkeling is nodig, maar geen vervanging voor menselijk contact.
Een goede klantwaardering is essentieel om te kunnen blijven bestaan. Service afspraken nakomen kan iedereen, toch zijn maar weinig organisaties die uitblinken met hun dienstverlening. Dit bereik je door de vertaalslag te maken van Customer Experience naar Human Experience. Met een juiste balans tussen High Tech en High Touch. Door menselijkheid terug te brengen in klantbeleving. ‘Hoe wil de klant dat wij zijn?’ is vaak de ontbrekende schakel om de vertaalslag te maken naar een dienstbare organisatie waar excellente dienstverlening voorop staat. Die vertaalslag helpen we je graag bij.
Benieuwd hoe je aan de slag kan met het operationeel maken van menselijke klantbeleving?
Het bestaansrecht van een moderne organisatie: dienstverlening 'with a heart and a beat'
Van belscript naar medewerkers die kansen zien
Ieder contactmoment met een klant is een kans om mensen zich welkom te laten voelen. Om dit in te regelen zetten veel teams in op scripts, normen en gedragsafspraken. Wij doen het graag een beetje anders. Met een goed doordachte klantreis en service concept help je medewerkers en teams zich te focussen op dat wat belangrijk is. Het ontwerpen van deze onderdelen vraagt om dialoog in alle lagen van de organisatie. Zodat dit proces ook echt tot leven komt, ingebed in de dagelijkse praktijk, met meetbaar en merkbaar effect. Met een kwaliteitsstandaard als houvast, die richting geeft aan handelen maar ook vertrouwen en ruimte voor doordachte ongehoorzaamheid. Want menselijke dienstverlening is niet hetzelfde als 'one size fits all.'
Wil je aan de slag met?
> Mystery assesment & merkbelevingscan
Wil je ook de kansen binnen je dienstverlening verzilveren?
> Customer Journey (re) Design
Wil jij klanten een experience bieden die het waard is om door te vertellen?
> Learning on
the Job
Wil je het leerproces naar de werkvloer brengen?