top of page
4743C9D3-60E7-41FD-A695-2672E716F6CC.jpeg
boekje-klein.jpg

Excelleren in
dienstverlening

Het verschil maken met een unieke klantbeleving

headerfoto's-27.jpg

Welk gevoel wil je creëren bij jouw klanten?

We leven in een servicegerichte maatschappij. Technologieën ontwikkelen zich razend snel en soms lijkt het alsof alles digitaal gaat. Die high tech ontwikkeling is nodig, maar geen vervanging voor menselijk contact.

 

Een goede klantwaardering is essentieel om te kunnen blijven bestaan. Service afspraken nakomen kan iedereen, toch zijn maar weinig organisaties die uitblinken met hun dienstverlening. Dit bereik je door de vertaalslag te maken van Customer Experience naar Human Experience. Met een juiste balans tussen High Tech en High Touch. Door menselijkheid terug te brengen in klantbeleving. ‘Hoe wil de klant dat wij zijn?’ is vaak de ontbrekende schakel om de vertaalslag te maken naar een dienstbare organisatie waar excellente dienstverlening voorop staat. Die vertaalslag helpen we je graag bij.

 

Benieuwd hoe je aan de slag kan met het operationeel maken van menselijke klantbeleving? 

Het bestaansrecht van een moderne organisatie: dienstverlening 'with a heart and a beat'

headerfoto's34.jpg

Van belscript naar medewerkers die kansen zien

Ieder contactmoment met een klant is een kans om mensen zich welkom te laten voelen. Om dit in te regelen zetten veel teams in op scripts, normen en gedragsafspraken. Wij doen het graag een beetje anders. Met een goed doordachte klantreis en service concept help je medewerkers en teams zich te focussen op dat wat belangrijk is. Het ontwerpen van deze onderdelen vraagt om dialoog in alle lagen van de organisatie. Zodat dit proces ook echt tot leven komt, ingebed in de dagelijkse praktijk, met meetbaar en merkbaar effect. Met een kwaliteitsstandaard als houvast, die richting geeft aan handelen maar ook vertrouwen en ruimte voor doordachte ongehoorzaamheid. Want menselijke dienstverlening is niet hetzelfde als 'one size fits all.'

Klanten zijn ambassadeurs van jouw organisatie

Meetbare verbetering in NPS en klantwaardering

Dagelijks waarmaken van je klantbeloftes

Wil je aan de slag met?

> Mystery assesment & merkbelevingscan

Wil je ook de kansen binnen je dienstverlening verzilveren?

> Certified Hostmanship
Practitioners

Inspirerend opleidings- programma incompany of via de Academy

Certified Hostmanship

Practitioner worden?

> Klantbeloftes, gedrag en gevoel in beeld

Met een sessie Definiëren breng je richting aan voor onderscheidende klantbeleving.

Wil je de stip op de horizon helder krijgen voor jouw organisatie?

> Customer Journey (re) Design

Wil jij klanten een experience bieden die het waard is om door te vertellen?

> Laden (merk) waarden

Met visuele verhalen en content kleur geven aan je organisatie en ambities. 

Verhalen gebruiken om jullie dienstverlening te kleuren?

> Learning on
the Job

Wil je het leerproces naar de werkvloer brengen?

Nieuwsgierig naar meer?

Slider-Hostmanship-11.jpg

Belevingscan

Zicht krijgen op kansen in je dienstverlening

Iets voor jouw organisatie?

Wij denken graag met je mee over welke diensten en aanpak

passend zijn voor de vraagstukken van jouw organisatie.

bottom of page